وب‌نوشت علیرضا محمودی

PRO CODER
AliReza
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

فعالسازی Edius 9 به روش Trial Reset و حذف واترمارک

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۴۳ ق.ظ

به‌نام‌خدا

روش فعال‌سازی Edius 9 نیز مثل Edius 8 است با این تفاوت که در نسخه جدید پس از فعال‌سازی به صورت 30 روزه، هنگام خروجی گرفتن واترمارک تبلیغاتی Edius بر بروی فیلم قرار می‌گیرد. جهت رفع این مشکل فایل زیر را دانلود کرده و پس از Extract، فایل dll درون آن را در محل نصب نرم‌افزار (C:\Program Files\Grass Valley\EDIUS 9) کپی کرده و جایگزین کنید.

دانلود فایل dll جهت حذف واترمارک


بروز رسانی:

برای Edius نسخه 9.1 از این فایل استفاده کنید:

دانلود فایل dll جهت حذف واترمارک Edius 9.1


بروز رسانی 2:

خوشبختانه پلاگین NewBlue Titler Pro 5 به صورت رایگان برای کاربران Edius 9 در دسترس قرار گرفته است! این پلاگین را می‌توانید از این آدرس دریافت نمایید:

لینک اول یا لینک دوم

پس از دریافت کافی‌ست این پلاگین را نصب کنید تا بتوانید از آن در ادیوس استفاده کنید. (اطلاعات بیشتر)


بروز رسانی 3:

برای Edius نسخه 9.20.3340 از این فایل استفاده کنید:

دانلود فایل dll جهت حذف واترمارک Edius 9.20.3340


/کپی مطلب فقط با ذکر منبع ProCoder.blog.ir مجاز است/

نظرات  (۶۶)

۰۲ دی ۹۶ ، ۱۶:۱۰ مهدی محمدی
سلام  اینقد با این کرک منو خوشحال کردی اگه نزدیکم بودی محکل بغلت میکردم  فقط از راه دور میگم دمت گرم      توجه کردی ایران رو به رسمیت نمیشنه   این جوابشه

آقا خداخیرت بده خیلی کمک بزرگی کردین ...همیشه پیروز و پایدار باشید ....
داداش دمت گرم پرچم بالا 
از روز اول آمدن ادیوس نه من کلی تو سایت های خارجی و یوتیوب دنبال این بودم که آخرش یکی دو ماه قبل اینجا پیداش کردم تو یه سایت ایرانی . 
واقعا ممنون 
آقا ممنون خیلی آقایی دمت گرم
سلام
هموطن جناب آقای محمودی عزیز آنانی که کسبشون فیلمه و با خانواده میشه اسیر تقدیر و کسب حلال بخوبی می دونند این کار شما خدمت بس بزرگی به امرار معاش آنان است البته بعضی ها هستن موندن همان ورژن 6 ولی کسایی هستند مثل من و خود شما خودشون را به آب و آتیش می زنند تا نو باشند این نو بودن برای من خیلی مهمه وافعا دست مریزاد همیشه سلامت و تندرست باشید بهترین لحظات خوب و خوشی را براتون آرزو دارم .
۰۸ اسفند ۹۶ ، ۰۷:۰۴ مهدی بافقی
سلام و خسته نباشید برای نصب ادیوس 9 . دانلود کردم ولی پسورد میخواد میشه پسورد را برام بگید چی هست ممنونم
پاسخ:
فایل‌هایی که من قرار دادم پسورد ندارند
ولی اگر منظورتون سریال هست روالش مثل ورژن 8 ادیوس هست که تو سایت‌های دیگه توضیح داده شده.

موفق باشید.
داداش ایول داری مرسی که هستی
سلام دوست عزیز
ادیوس رو نصب کردم بعد از خروجی واترمارک میخوره
اوی کاری رو هم که گفتین انجام دادم باز هم درست نشد
مشکل کجاس
ممنون از راهنمایی
پاسخ:
سلام
اگه فایل رو در محلی که گفته شده Replace کنید به مشکلی برنمیخورید
مجددا امتحان کردم و Print to File هم انجام دادم، مشکلی نبود و خروجی بدون واترمارک رو هم گرفتم..
باسلام
لینک دانلود پلاگین برای ادیوس9که بالا گذاشتین کار نمیکنه
ضمنا اگر میشه بسته پلاگین برای Grass Valley Edius Pro 9.10.3086 قرار بدین
چون اینو نصب کردم ولی به اندازه کافی پلاگین نداره

ممنونم

سلام خسته نباشید
من توی ادیوس نسخه 9.20workgroup به مشکل بر خوردم
داخل برنامه گزینه render خاموشه و من نمیتونم render بگیرم فقط امکان خرئجی گرفتن دارم میخواستم ببینم مشکل از کجاست
ممنون میشم منو راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
این کرک فقط برای نسخه عادی است نه Workgroup.
چرا برای من نصب نمیشه کلا ارور میده

پاسخ:
سلام
لطفا متن خطا رو بفرستید.
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۴۹ حامد حسینیان خضری
با تشکر دمتون گرم واقعا کارتون درسته
آقای محمودی عزیز
دستتون درد نکنه
اجرتون با خداااااااااااااااااااا
بسیار عالی دوست عزیز واقعا ممنونم
اگه پلاگین های جدید که با نسخه 9 سازگار هستن رو هم بذارید عالی میشه
مخصوصا newblue transition
تشکر فراوان
سلام
من ادیوس 8 رو دانلود کردم موقع ریپیر لایسنس میزنه faild to reapair the license هر کاری میکنم اوکی نمیشه نت وصله آنتی ویروسو ویندوز فایروال هم غیرفعالن
پاسخ:
سلام
این آموزش برای نسخه ۹ ادیوس که آخرین نسخه هست قرار داده شده.
موفق باشید.
سلام / ببخشید میخوام بدونم این کرک شما الان در حال حاظر کار میکنه ؟ چون کرک ادیوس هشت کلا دیگه کار نمیکنه و شرکت گرس والی ، راهش رو بسته ، 
پاسخ:
سلام دوست عزیز
همونطور که در مطلب هم اشاره شده تنها راه استفاده از این نرم‌افزار فعلا روش Trial Reset هست و باید در دوره‌های 30 روزه ریست بشه.
اما جدیدا حتی با این کار هم واترمارک روی خروجی ظاهر میشه که برای برطرف کردن اون می‌تونید آموزش موجود در این مطلب استفاده کنید.
سلام متشکرم بابت لطفتون
دانلود فایل dll جهت حذف واترمارک Edius 9.20.3340

کپی کردم ولی لوگوی شما هنوز هست
پاسخ:
سلام
والا ما لوگویی نداریم که بذاریم!
خواستید یه اسکرین شات بگیرید، یه جا آپلود کنید و لینکش رو بذارید که ببینیم این لوگو رو.. 
سلام.
خداخیرت بده
موفق باشی :)
با سلام و خسته نباشید
کرک اول رو کپی کردیم مسیر باز نشود
تو سایت ادیوس ثبت نام کردم . ادیوس رو دانلود کردم و شماره سریال به من داد اما واترمارک روشه و کار شمارو انجام دادم نشد .
لطفا چاره چیست ؟؟؟
پاسخ:
سلام
باید حتما آخرین نسخه رو نصب کنید که اگه اشتباه نکنم در حال حاضر 9.20.3340 هست؛ برای این کار ابتدا در سایت Edius ID ثبت نام کرده و سریال را دریافت کنید و آخرین نسخه نرم‌افزار رو هم کنار همون سریال دانلود کنید.
خدا توفیق بده فیلم کامل ریست کردن و نصب Edius رو می‌ذارم..
سلام خسته نباشید میشه فایل حذف واترمارک در ادیوس 9.2 رو هم بزارید ممنون
پاسخ:
سلام.. ممنون، فایلش موجوده تو مطلب برای نسخه 9.20.3340 و لینکش هم اینه:
۱۵ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۳۲ مرتضی زیار
سلام 
از امروز دیگه سریال هایی که برای سی روزه میده رو هم قبول نمیکنه !! 
کسی این مشکلو داره ؟ 

سلام وقت بخیر . نرم افزار رو نصب کردم ولی خطا چک لایسنس رو میده اعصابمو خورد کرده کسی هست که راهنماییو کمک کنه چون داخل سایت ها هم گشتم زده بود از پایین کنار ساعت این مراحل رو انجام بدید این کار رو هم انجام دادم آنتی ویروس رو هم غیر فعال کردم ولی نشد که نشد @cafeip 
پاسخ:
سلام، دقت کنید اگه برای بار دوم دارید نرم افزار رو فعال میکنید باید قبلش با استفاده از Trial Reset v4.0 نرم افزار رو ریست کنید.
سلام وخسته نباشید
برای حذف لگوی ادیوس 9.21 که آخرین ورژ است جواب نمی دهد. لطفا راهنمایی
سلام
لایسنسی که سایت ادیوس میده فقط با آخرین نسخه (EDIUS_Setup-9.21.3770) که از سایتش گرفتم کار کرد و با نسخه‌های پایین‌تر کار نکرد
هر کدام از فایل‌های حذف واترمارک رو هم که جایگزین فایل اصلی می‌کنم ادیوس از کار میافته
برای این این نسخه فایل کرک هست یا باید منتظر موند
با تشکر
باسلام
دوستان بعد از نصب ادیوس 9.20 و ریستارت کامپیوتر ،و دادن ایمیل متفاوت و ثبت نام در سایت ادیوس و گرفتن سریال ، ابتدا اینترنت آفلاین و سپس آنتی ویروس خاموش بعدا جی لایسنس را از اجراش غیر فعالش کنید و  اجرای تریال ریست و حذف فلاکس نت ها را انجام و حالا اینترنت آنلاین و سپس دادن سریال و پسورد ثبت نام  و لوگین برنامه که بدون مشکل بعد از اجرای درست و متوالی فرآیند فوق کار خواهد کرد.من استفاده می کنم و لوگو هم با اضافه نمودن دی ال ال ورژن 9.20 حل می شود فقط مراحل را مو به مو و درست انجام بدین این مطلب را برای اونایی که مثل من عکسن و امرار معاششون از این راه گذاشتم اگر مشکلی باشد با ایمیل در خدمتم ضمن اینکه از استاد ارجمندم جناب اق7ین ا%B�ن 8A8�ت 8A8��م و 7 ا�%Bم �%8و 7DA�ون D8� م�gا �%Cا٪Aر�Iرب8 ل�/رساد��ث1ا ب��رج%و �86 اۧ اسد �%7 ارد.�%6 این مت�%%Cا٪Aشکل بستفاده مز ا�.دٌا%و �6Fر %D�ج�B�س،ن �B3 خا مو D8� �81ا�B986مودن ؈3Cbr>83C/div>
وقت بخیر، برای ادیوس 9.21.3770 کار نمیده و ارور کرش میده !
سلام برای نسخه 9.30 هم بگذارید . من این رو نصب کردم
۰۳ مهر ۹۷ ، ۲۱:۱۹ سید عرفان امیران
سلام خسته نباشید
من نسخه 9.20.3340 رو دارم ولی موقعی که کپی کردم ولی موقع باز کردن برنامه با این ارور مواجه شدم که لینک میزارم ببینید.
ممنون میشم منو راهنمایی کنید...
http://s8.picofile.com/file/8338244500/Untitled.jpg
سلام علیکم
لطفا برای ادیوس 9.3 را هم بگذارید . چون من مجبور شدم این رو نصب کنم . برای نسخه های قبلی کد 30 روزه نمی داد.

ممنونم
۰۹ مهر ۹۷ ، ۰۱:۳۹ حامد حسینیان
سلام داداش خسته نباشی من امروز در حین استفاده از ادیوس پیغام مبنی بر اکسپایر شدن لایسنس گرفتم و وقتی مراجعه کردم برای سریال متوجه شدم ادیوس اپدیت داده و سریالش فقط روی نسخه 9.30.3920 کار میکنه و بعد از نصب این ورژن و فعال سازی اون مشکل واتر مارک دارم ممنون میشم اگه واتر مارک این ورژن رو هم زحمتش رو بکشی
سلام برای ادیوس 9.3 هم می تونید بزارید؟
حذف واتر مارکر ادیوس 9.3 ممکن نیست؟

سلام،خسته نباشید.لطفا زحمت ادیوس 9.3 رو هم بکشید.خیلی لازمه.با تشکر
سلام فایل حذف واترمارک وریژن 9.3 رو ندارید؟
من 9.2 داشتم امروز expire شد و اجازه نداد دیگه به این روش کار کنم 
مجبور شدم به آپدیت حالا واترمارک دارم و فایل حذف واتر مارک وریژن 9.1 و 9.2 رو که کپی میکنم نرم افزار Crash میشه و باز نمیشه ، فایل حذف واترمارک برای نسخه 9.3 میخوام 
9.2 رو از اینجا برداشتم و جواب داد ، حالا باز آپدیت شده و اجازه نمیده با نسخه قبل کار کنم

سلام
آقای محمودی عزیز فکر کنم هر 2 ماهی ادیوس خودشو ارتقا میده و از کاز می افته اکنون نگارش 9.30.3920  را نصب کردم چون قبلیه از کار افتاد جدیدو نصب کردم اما واتر مارکش مونده قربانت برم اگر حذف کننده اونو داشته باشین ممنون میشم تو سایتتون قرار بدین و از همه زحماتتان تشکر می کنم 09148042924  علی سعید
سلام خسته نباشید میشه فایل حذف واترمارک برای ادیوس 9.3 رو بزارید ممنون
سلام ادیوس 9.20 دیگه کد قبول نمیکنه و ادیوس ورژن 9.30 امده حالا مشکل واتر مارک داریم چون واسه 9.20 رو میزنی کرش میکنه
با سلام
اگر امکانش هست برای ادیوس 9.30 فایل حذف واترمارک رو قرار بدید ممنون
با تشکر

خسته نباشین .. برای ادیوس 9.3.3 فایل dll برای حذف واترمارک اومده ؟
سلام خسته نباشید ادیوس ورژن 9.3 به تازگی منتشر شده است لطف می کنید فایل حذف واترمارک رو قرار بدین ممنون
سلام..خسته نباشید..برنامه حذف واتر مارک برای ادیوس 9.30.3920 رو ندارید؟؟اپدیت جدیدش هرچی گشتم پیدا نکردم.چیکار کنم؟؟
سلام لطفا برای ورژن 9.3 هم قرار دهید سپاس

سلام دوست عزیز
فایل حذف واترمارک ادیوس 9.30 رو بذارید لطفا

۲۲ مهر ۹۷ ، ۲۲:۰۱ سامان شعبانی
سلام واتر مارک فایل dll شو برای 9.3 کی میزارید 
سلام خسته نباشید میشه فایل حذف واترمارک در ادیوس 9.3 رو هم بزارید ممنون



سلام
لطفا برای نسخه : 9.30.3920 هم واترمارک بگذارید . من نصب کردم ؛ ولی واترمارک 9.2 رو توش کپی کردم . الآن کار نمی کنه . خیلی شدید نیاز دارم . لطفا کمکم کنید .
ممنونم از لطف بسیار تان
خسته نباشید....فایل حذف واتر مارک برای ادیوس 9.30 هنوز پیدا نشده؟؟اپدیت جدیدش ورژنش 9.30 هست که واتر مارک داره
با سلام ، من کرک حذف واترمارک برای ادیوس 9.3 رو از کدام لینک می توانم تهیه کنم ؟
سلام .
ممنون میشم فایل برای حذف واتر مارک در ادیوس 9.3 را هم قرار دهید باتشکر

سلام  تو سایت ادیوس نرم افزار ورژنش شده 9.3 و فایل حذف واترمارک 9.2 کار نمیکنه
میشه فایل حذف واترمارک ورژن 9.3 رو هم بزارین . ممنون
    
سلام واترمارک نسخه 9.30.3920 از کجا تهیه کنم؟

سلام من نسخه 9.20 رو نصب کردم
در اینکه دارم کد فعال سازی رو درست از سایت ایوس دریافت می کنم شکی ندارم
ولی چندین بار واسم پیش اومده کد رو درست دریافت می کنم ولی بعد اتصال که داره کد رو بررسی میکنه میگه رجیستر شد ولی اوکی که میزنم یه پیام دیگه بعد از چند ثانیه میاد که میگه
این شماره سریال صحیح نیست!!!
جریانش چیه شما میدونید؟
ممنون میشم کمکم کنید
سلام من خیلی تلاش کردم که Trial رو تمدید کنم و واتر مارک رو هم حذف کنم (البته از منابع دیگه)... میخواستم ببینم این روش شما هنوز جواب میده؟
سلام  داداش
برای ورژن 9.3 میشه dll‌بدید ؟
اقا واسه نسخه edius 9.31  هم بذارید لطفا
منظورم حذف واترمارک
سلام .خسته نیاشین،ببخشید من این فایلو کپی کردم ولی ارور crash ,creat edius report میده،باید چیکار کنم؟
سلام.وقت بخیر.این فایل dll که گذاشتید برای نسخه 9.2 کار می کنه و روی نسخه 9.31 من چند بار امتحان کردم و کار نمیکنه.وقتی جایگذاری م یکنم نرم افزار بعد از نوشته تعداد روزهای باقیمانده کرش می کنه.ممنون میشم اگه فایل مربوط به نسخه جدید هم بزارید.سپاس
سلام.وقت بخیر
برای نسخه 9.31 هنوز dll نیست که بتونه واترمارکو حذف کنه؟چون وقتی فایل dll نسخه 9.2 برای نسخه 9.31 استفاده می کنم کرش میکنه نرم افزار.ممنون میشم اگر هست بزارید.سپاس
سلام وقت بخیر 
خسته نباشید میشه فایل حذف واترمارک در ادیوس 9.3 رو هم بزارید ممنون میشم
سلام میشه لینک دانلود نسخه 9.20.3340 خود ادیوس رو هم لطف کنید
سلام من کاری که شماگفتید انجام دادم برای حذف واترمارک ولی ادیوس برام بازنمیشه بعداین کاروارورش میگه که ادیوس متوقف شده از یک اتفاق غیرمنتظره .میشه لطف کنیدبگیددلیلش چیه ؟
با سلام و عرض خسته نباشید.ادیوس 9 رو دانلود کردم ولی چیزی بنام تریال ریست همراهش نیست.چه کار باید بکنم .ممنون میشم
پاسخ:
سلام
آموزش: این لینک

سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز

مر30 بابت سایت خوبتون واقعا مفید و کاربردی هستش من که کیف کردم

لطفا اگر تکنیک و فایل حذف واتر مارک نسخه

edius pro 9.50.5351

اومده روی سایت بزارید  ممنوم میشم

 

سلام وقت بخیر

برای حذف واتر مارک 9.51.5619 edius

راهی هست؟

پاسخ:
سلام
خیر متاسفانه برای نسخه‌های جدید راه حلی سراغ ندارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی