وب‌نوشت علیرضا محمودی

PRO CODER
AliReza
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

به نام خدا

بعد از جست‌وجوهای مختلف در اینترنت کتابخانه‌های مختلفی که برای این نرم‌افزار پیدا کردم که همه‌شون رو به صورت یک جا می‌تونید از اینجا دانلود کنید:

دانلود قسمت اول Proteus Full Library.part01.rar حجم: 30 مگابایت

دانلود قسمت دوم Proteus Full Library.part02.rar حجم: 30 مگابایت

دانلود قسمت سوم  Proteus Full Library.part03.rar حجم: 28.6 مگابایت

حجم کل 88.6 مگابایت که بعد از استخراج می‌شود: 889 مگابایت :)

 

نحوه نصب:

سه پوشه LIBRARY، MCAD و MODELS را در محل نصب نرم‌افزار کپی کنید.

نکته مهم: فایل‌ها را Replace نکنید و گزینه Skip را هنگام کپی انتخاب کنید.

 

لیست کل فایل‌ها: https://pastebin.pl/view/aaee9eec

 

نظرات  (۷۰)

سلام منظورتون به چه صورته؟
پاسخ:
سلام و درود
یک زمانی خودم دنبال یه فایل چند کیلوبایتی مربوط به کتابخانه قطعات پروتئوس بودم که خیلی وقتمو گرفت..
حین جست و جو کتابخانه‌های خیلی بیشتری هم پیدا کردم که همه‌اش رو یکجا گذاشتم اینجا ;-)
۲۹ بهمن ۹۶ ، ۱۹:۰۷ حامد جعفرپور
بسیار عالی
سلام.آیا قطعه TDA2005 هم درون این کتابخانه موجود است یا نه؟خیلی ممنون میشم جواب بدین.

پاسخ:
سلام
خیر دوست عزیز
اینها موجودند: http://s9.picofile.com/file/8323117850/Capture.PNG
سلام دادا
دادا دمت گرم که برای دانلود کردن فایل ها مثل بقیه ی سایتا قبلش نکیر و منکر آدم و نپرسیدی
پاسخ:
سلام
اینو مدیون سرویس عالی بیان باکس هستیم، ان شاء الله با پشرفت زیرساخت کشور شاهد رشد و پشرفت چنین سرویس‌هایی باشیم.
سلام * آقا درود به شرفت سایت های دیگه به قول این دوستمون تا فی خالدون طرف رو در نیارن کارت رو راه نمی اندازن.
سلام
ببخشید من همشون رو دانلود کردم و بعد از خارج کردن از حالت فشرده و Ship کردن همشون، خود برد آردوینو رو نداشت و هرچی گشتم هیچ کرام از ماژول هایش هم پیدا نکردم
ولی در تصویری که شما گذاشتید همه ی آن ها هست.
اگر میشه لینک آن ها را هم بگذارید.  
ممنون
پاسخ:
سلام
برد آردوینو هم وجود داره.. اسکرین شات: http://bayanbox.ir/download/4679884167497689864/1.png
بسیار عالی.
تشکر.
سلام
ببخشید ماژول wiznet wiz550io هم توش هست
سلام...بابت فایل ها دستتون درد نکنه و خستع نباشید
میخواستم ببینم arm stm32 رو از کجا میتونم گیر بیارم...
فعلا گذاشتم دانلود شه . ولی در هر صورت جای قدر دانی داره . صمیمانه تشکر میکنم .
خیلی ممنونم بسیار عالی.
همون طور که فرمودید فایل ها را در پوشه مربوطه کپی کردم اما برد های مربوط به آردوینو را سرچ می زنم پیدا نمیکنم.
با سلام
سوال بنده از شما اینه که آیا آموزش ساخت قطعه (مثلا I C CD4017 ) رو تو سایتتون دارید
البته در نرم افزار proteus
با تشکر
با سلام و خسته نباشید
 استاد دستت درد نکنه دقیقا همونجوری ک گفتید بود تمام کمبودهای نرم افزارمو پیدا گردم
با تشکر از زحماتتون
سلام...
سالار دم شما گرم عالی بود... انشالله که موفق باشید...
دمت گرم حال کردم 
کلی کارمونو جلو انداختی
اگر همه تو اشتراک گزاری برنامه ها و تجربیات کنار هم باشن انقدر از سایر کشور ها عقب نمی مونیم .
سلام. درود بر شما که علمتون رو به اشتراک میگزارید. خداوند به شما علمی بیش از این اعطا کند.
باسلام وخسته نباشید Rfidیا Mrfc522روداره یانه ممنون
خیلی ممنون از کار زیبای شما 
سلام اون سه تا فایل رو کجا باید قرار بدم ؟!! محل نصب نرم افزار فقط ۳ تا پوشه هست که همشون خالیه یکیش exe  یکی patch  و یکی دیگش link  حالا تو کدوم یکی ازینا باید ریپلیس کنم؟؟ 
سلام
ببخشید LM7805
هم هست؟

سلام دررود بر شما من یه سوال دارم اونم اینه که دقیقا برای اضافه کردنشون باید چیکار کنم؟
۱۱ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۱۶ مجید درودیان
واقعا متشکرم.عااااااللللللللیییییییییی بود
سلام
کتابخانه میکروهای آرم مثل lpc1768 پیدا میشه؟
با سلام و عرض ادب
بسیار ممنون و سپاسگزارم واقعا کتابخانه جامع و خوبیه
همیشه موفق و پیروز باشین
سپاسگزارم برادر
۰۹ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۴۷ وحید بابایی
سلام.ممنون از وقتیکه میذارید. تو نسخه 8 خیلی از قطعات مثل مقاومت متغیر و منابع ولتاژ نمیتونم استفاده کنم.خطای missing packiage میده.چیکار باید کنم؟
درود
کتابخانه قطعات منطقی رو هم داره؟
سلام وقتتون بخیر  از نظر شما بهترین ورژن پروتئوس چند است برای کار بهتر؟؟؟
سلام . دیودuf4007 داخل این کتاب خونه نیستش؟
اگر نیست از کوجا پیداش کنم
با سلام و درود
من کتابخانه های بالا رو کوپی کردم و Skip زدم .IC مورد نظر خود رو پیدا نکردم.شماره IC هستSG3524 میشه لطفاً کمکم کنید..

سلام 

وقت بخیر 

کتابخونه armf303 رو هم داره؟

سلام جوی استیک هم داره ماژول جوی استیک

ببخشید انکودر پنج سیمه هم داره؟

۱۷ مهر ۹۸ ، ۲۰:۱۰ مهدی فرجی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام داش دمت گرم فدایی داری. فایل یا لینک LM2596 قطعه رو داری داش

فقط دوستانی که مشکل دارن بگم که اون سه فایل که به نام

MODELS

MCAD

LIBRARY

رو اول از محل نصب پاک کنید 

بعد هر سه فایل فشرده رو باهم از حالت فشرده خارج کنید 

و بعد در محل نصب نرم افزار کپی کنید 

نکته این سه فایل رو در BIN کپی نکنید چون کسانی که ویندوز ده دارن با راست کلیک کردن فایل رو پیدا میکنند

اگه مشکلی بود در حد توانم میتوانم راهنمایی کنم شما دوستان رو شماره من 

*********** 

ثلام مرصی اظ اینکح عین کطابخانح حا را در اخطیار ما دوثت داران بروتیوث غرار داتین

درود و ثد درود بر طو و خاندان با سفایت

 

۲۰ آذر ۹۸ ، ۱۳:۵۱ امیر حسین

سلام ممنون از زحماتتون،من از کجا می تونم کتابخانه ICL7107 رو دانلود کنم.

باسلام وتشکر فراوان من تمام فایل ها رو کپی کردم skip زدم ولی هنوز تو پروتئوس کمبود قطعات دارم.این اسکرین شات اردینیو برای من فقط سه قلم میاره.ممنون میشم راهنمایی کنید.

دمت گرم

سلام خسته نباشید

من قطعات زیر رو میخوام تو پروتئوس

ad5933
adm3202
aduc7020
ad8221
ولی متاسفانه هیچ کتابخونه ای واسه این قطعات پیدا نمیشه . میشه اینا رو پیدا کنید؟؟؟

سلام و عرض ادب

من پروتئوس 8.9 دانلود و نصب کردم ولی متاسفانه داخل محل نصب پوشه ای به اسم library نبود خودم دستی ساختم،این فایلهای کتابخونه رو دانلود و توی محل کپی کردم ولی متاسفانه کتابخونه ای ندیدم

لیست آی سی های tda مثل پیشفرضش همون فقط 2030 و 2040 چیز دیگه ای نیست البته من خیلی بلد نیستم

ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ:
سلام
این کتابخانه ممکن هست در نسخه‌های جدید نرم‌افزار قابل استفاده نباشه.
۲۵ دی ۹۸ ، ۲۲:۰۵ علی مرادی

ممنون فایل ها خیلی خوب هستند میخواستم درخواست کنم اموزش کامل ساخت قطعه در خود نرم افزار را هم قرار بدید 

سلام دقیقا تو کدوم پوشه خود نرم افزارکپی کنم؟ تو پوشه لابرری یا اینکه لایبرری رو پاک کنم و این سه پوشه رو جایگزینش کنم؟

پاسخ:
سلام
نیازی به پاک کردن چیزی نیست، فقط فایل‌ها رو در مسیر اشاره شده در مطلب کپی کنید.

سلام

 

چگونه من بتوانم کپی کنم روی پروتئوس؟

 

من از بالا سر در نیاوردم.

 

پاسخ:
سلام
توی خود نرم‌افزار نیازی نیست کاری انجام بدید
فقط فایل‌ها رو در مسیر اشاره شده در مطلب کپی کنید.

دمت گرم

 

درد و بلات تو سر ادمین های بقیه سایتها، همونایی که دوستان گفتن .. بوس

عالی بود .صمیمانه ازتون تشکر میکنم.بهترین و کاملترین کارو کردین و به نظرم هر چقدر ازتون تشکر بشه بازم کمه.انشاالله همیشه موفق و سر بلند باشین.

چطور باید نصبش کنیم؟؟ یا ازش استفاده کنیم؟؟

پاسخ:
سلام
طبق روش ارائه شده در مطلب عمل کنید.

سلام خسته نباشید ببخشید من قطعه NE565 یا LM565 می خواهم الان در پروتئوس قطعه NE565 میارد اما بعد اجرا خطا NO model specified می دهد

پاسخ:
سلام
من راه حلی برای این خطا ندارم
دوستان اگر راه حلی دارن لطفا در کامنت‌ها اشاره کنن 🙏

سلام توی کدوم یکی از لینک دانلود های برد های آردوینو و توی کدوم یکی از لینک ها ماژول nrf هست

ممنون میشم اگه جواب بدین

پاسخ:
سلام
برای استفاده باید تمام فایل‌ها رو دانلود فرمایید
برای قطعه مورد نظر هم می‌تونید در لیست فایل‌ها که در مطلب قرار داده شده جست و جو فرمایید.

سلام ایا ماژول های اردوینو هم داره . منظورم برد اردوینو نیست ماژول های دیگر

پاسخ:
سلام
می‌تونید در لیست فایل‌ها که در مطلب قرار داده شده جست و جو فرمایید.

خیلی خیلی ممنون کارت ایول داره رفیق

سلام آیا ad41ab  ka7500b یا مشابه این در این کتابخانه هست؟

پاسخ:
سلام
می‌تونید در لیست فایل‌ها که در مطلب قرار داده شده جست و جو فرمایید.

سلام

mc1496  رو چجوری میشه استفاده کرد

دانلود کردم داخل این فایل ها نبود

پاسخ:
سلام
می‌تونید در لیست فایل‌ها که در مطلب قرار داده شده جست و جو فرمایید.
در مورد قطعاتی که تو این کتابخانه موجود نیستند متاسفانه جای بخصوصی رو نمی‌تونم اشاره کنم و فقط گوگل کارساز هست.

خیلی ممنون عالی بود

سلام خدا قوت متشکرم از لطفتون من کتابخونه رو دانلودکردم و پوشه های گفته شده رو هم در مسیر نصب نرم افزار کپی کردم اما باز هم اخطار No Libraies found رو دارم اشکال کارم کجاست؟

پاسخ:
سلام
این کتابخانه ممکن هست در نسخه‌های جدید نرم‌افزار قابل استفاده نباشه.
ممنون از اطلاع رسانیتون 🙏
۲۹ آذر ۹۹ ، ۲۰:۳۴ محمد احسان

ممنون

۰۸ دی ۹۹ ، ۱۴:۴۱ امیر حمزه یاری

سلام وقتتون بخیر باشه. ایا ic mc1496 در کتابخانه وجود داره؟؟

اگه نیست کجا می تونم دانلود کنم کتابخونش رو. ممنون می شم جواب بدید.

کارم خیلی ضروریه

پاسخ:
سلام
می‌تونید در لیست فایل‌ها که در مطلب قرار داده شده جست و جو فرمایید.
در مورد قطعاتی که تو این کتابخانه موجود نیستند متاسفانه جای بخصوصی رو نمی‌تونم اشاره کنم و فقط گوگل کارساز هست.

همش پروتئوسم خطا میداد موقع شبیه سازی و برنامه رو میبست با جایگزین کردن کامل کتابخانه ها خداروشکر مشکل حل شد ممنونتم علی جان

سلام داداش خیلی ازت ممنونم کتابخونه ی من هیچی نداره یعنی هیچی مقلا قطعه های اصلیو داره ها و خیلی چیزارو نداره وقتی میزنم سه بعدی هیچ کدوم نیستن 
دمت گرم

۰۱ اسفند ۹۹ ، ۰۵:۳۷ محمد رحیمی

بسیار عالی است

سلام ممنون از این که بدون هیچ چشم داشتی موانع را از سر راه علاقمندان به این رشته برمیدارید من اخرین نسخه پروتیوس را یعنی 8.11 را دارم این کتابخانه برای کدام ورژن مناسبه

توی ورژن جدید پروتئوس 8.11 پوشه هارو مطابق دستورالعمل کپی کردم بعد ری استارت کردم اما هیچ کتابخونه ای اضافه نشد.

دلیل؟

پاسخ:
سلام
این کتابخانه ممکن هست در نسخه‌های جدید نرم‌افزار قابل استفاده نباشه.
ممنون از اطلاع رسانیتون 🙏

سلام

rfid هم داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

پاسخ:
سلام
در لیست فایل‌ها که در مطلب قرار داده شده جست و جو فرمایید.

بسیار عالی ممنون از زحمتتون.

ممنون از زحمات شما

سلام

من فایل ها رو بعد اکسترکت، بردم در محل نصب اما باز حین کار با نرم افزار مینویسه کتابخونه ای وجود ندارد. ورژن نرم افزار proteus 8.13 است.

ممنون میشم اگه راهنمایی کنین

پاسخ:
سلام
این کتابخانه ممکن هست در نسخه‌های جدید نرم‌افزار قابل استفاده نباشه.
ممنون از اطلاع رسانیتون 🙏

سلام وقتتون بخیر

فایل arduino uno داخلش هست؟

پاسخ:
سلام
در لیست فایل‌ها که در مطلب قرار داده شده جست و جو فرمایید.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** ***** *****  .هیچی نداره که

 

پاسخ:
سلام
این کتابخانه ممکن هست در نسخه‌های جدید نرم‌افزار قابل استفاده نباشه.
ممنون از اطلاع رسانیتون 🙏

درود بر شرفت با امثال شما تحریم هم بی اثره یه طوری شده کمر بستن هم نذارن تحقیق کنیم . تازه جیبمونم به قیمت بازار سیاه خالی میکنند امید ما سن بالا ها شما جوونای ارتش سایبری ایرانید تا میتونید رایگان بزارید کسی بخاطر بی پولی عقب نمونه

موفق باشید

سلام داداش

وظیفه خودم دونستم که ازتون تشکر کنم

ایول 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی